  • Data: 2006-11-19 00:59:50
    Temat: Re: Niepubliczny ZOZ a kodeks pracy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ejnvsp$9rd$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > pracuję w prywatnej klinice na stanowisku IT. Czy obowiązuje mnie normalny
    > kodeks pracy?

    A mamy do wyboru normalny i nienormalny? Pewnie, że Cię obowiązuje. Tyle, że
    przejrzyj ten kodeks. Nie wiem co to stanowisko IT, tym nie mniej neiwykluczone,
    że po prostu jest to jedno ze stanowisk, gdzie nie mają zastosowania przepisy o
    wolnych sobotach i niedzielach. Może to kadrowa miała na myśli.

    > Druga sprawa. Właścicielem kliniki jest osoba fizyczna. Umowa o pracę ze mną
    > została podpisana, ale nie podstęplowana pieczątką imienną właściciela
    > firmy. Czy taka umowa jest ważna? Mam na umowie jakis bazgroł bez
    > pieczątki.... Poważna klinika w Polsce zaznaczam....;)

    Może nie ma pieczątki. Nie znam przepisu, który by zobowiązywał do jej
    posiadania.