    From: "muchomorek" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieprawomocny wyrok a decyzcja urzedu
    Date: Sat, 29 Dec 2007 13:58:08 +0100

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:fl52k6$bq6$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "muchomorek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No i moim zdaniem wszystko OKI. 2 stycznia dostarczasz na dziennik pismo,
    > ze w dniu wypowiedzenia wyrok sie nieuprawomocnil w zwiazku z czym
    > traktujesz wypowienie za niebyle. I niech sie martwia jak odbic pileczke
    > ;-)
    >
    > Dodatkowo zapisalbym sie na wizyte u burmistrza/prezydenta i zapytal jakie
    > konsekwencje ma zamiar wyciagnac wobec urzednika, ktory uszczuplil dochody
    > miejskiej kasy. Powinni zaproponowac ugode na poziomie 50% roznicy -

    To akurat nic nie da, bo w-ce prezydent podpisal pismo.
    Na ugody nie ida, mieli sprawe na 90% przegrana w sadzie, a i tak nie
    chcieli isc na ugode, bo po prostu w mojej sytuacji jest sporo ludzi, ktorym
    sie nie chce po sadach wloczyc, wiec wola z jednym przegrac przed sadem niz
    isc na ugode...
    Pozdr.
    Much