  • Data: 2007-12-29 09:04:02
    Temat: Re: Nieprawomocny wyrok a decyzcja urzedu
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "muchomorek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fl3t9n$hq3$1@news.onet.pl...

    > nawet sentencje 'w wypadku nieuprawomocnienia sie wyroku wypowiedznie
    > niniejsze nalezy traktowac za niebyle'.

    > bede mogl skorzystac w 2008 z wywalczonej przed sadem stawki, gdyz
    > wypowiedziec ja mozna do 31.12 roku poprzedzajacego. Oczywiscie napisali
    > mi, ze od decyzji moge sie odwolac do SKO. Poniewaz nie jestem prawnikiem,
    > ale

    No i moim zdaniem wszystko OKI. 2 stycznia dostarczasz na dziennik pismo, ze
    w dniu wypowiedzenia wyrok sie nieuprawomocnil w zwiazku z czym traktujesz
    wypowienie za niebyle. I niech sie martwia jak odbic pileczke ;-)

    Dodatkowo zapisalbym sie na wizyte u burmistrza/prezydenta i zapytal jakie
    konsekwencje ma zamiar wyciagnac wobec urzednika, ktory uszczuplil dochody
    miejskiej kasy. Powinni zaproponowac ugode na poziomie 50% roznicy -
    przeciez w przyszlym roku i tak podniosa.

    sz.