  • Data: 2008-09-06 15:18:09
    Temat: Re: Nieoficjalne forum
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Wrz, 15:08, scream <n...@p...pl> wrote:

    > Dasz jakis link do tego twierdzenia?

    Caly zestaw:

    http://giodo.gov.pl/319/id_art/2258/j/pl/
    http://itlaw.computerworld.pl/index.php/2007/12/20/c
    zy-adres-ip-jest-dana-osobowa/
    http://itlaw.computerworld.pl/index.php/2008/04/01/i
    p-i-inne-dane-osobowe-w-internecie-czy-zawsze-chroni
    one/

    http://giodo.gov.pl/319/id_art/1426/j/pl/
    Tutaj e-mail co do zasady nie stanowi wg nich danych osobowych, ale e-
    mail+IP+jeszcze jakis nick i nie daj Boze kilka wpisow na forum i robi
    sie nieciekawie. Nie mowiac juz o tym, ze jak ktos wpisze jednak e-
    maila stanowiacego dana osobowa to wychodzi mi na to ze w tym momencie
    baza danych zaczyna byc baza danych osobowych, bo skoro
    musi byc jakis prog, to to jest jedyne ostre kryterium.