  • Data: 2004-02-03 09:29:33
    Temat: Re: Nieodebrany z serwisu sprzęt
    Od: "LC" <l...@c...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Problem w tym, ze jeśli minęło dwa lata od terminu wykonania usługi, to
    > Twoje roszczenie o zapłatę przedawniło się (art. 646 kc), a jego o wydanie
    > rzeczy nie bo Ty nigdy nie wszedłeś w dobrej wierze w posiadanie tego
    > sprzętu. Pisałem o tym paradoksie na tej grupie nie tak dawno. Poszukaj -
    > to był wątek dotyczący samochodu w serwisie. Tam napisałem więcej. Przed
    > upływem tych 2 lat należało go pozwać

    Wygrzebałem w starych papierach moje pismo do niego, żeby odebrał sprzęt,
    ponieważ zgodnie z wymienioną wcześniej adnotacją po upływie 90 dni sprzęt
    przejdzie na własność serwisu. Nie pozywałem go co prawda, ale może coś
    takiego wystarczy, nie chcę się z nim sądzić, ale jak się uprze to być może
    będę musiał.

    Dziękuję za odpowiedź.