    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieobecności w szkole
    Date: Sat, 18 Oct 2008 14:28:12 +0200

    W odpowiedzi na pismo z sobota 18 październik 2008 14:09
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gdcjm1$hag$13@inews.gazeta.pl>):

    > to jakie prawo mówi o zawieraniu umów ze szkołą?
    > Po za studiami oczywscie.

    No ja rozumiem, że takie samo jak i innych umów... W końcu szkoła
    przedstawia ofertę, a uczeń/opiekun ją akceptuje. Nie widzę w tym nic
    zdrożnego.

    > I oczywiscie szkoły nagminnie stosuja metodą umów ustnych a kuratoria i
    > i urzędy miasta milcza jak grób.

    Możliwe, że dla pieniaczy wartało by wprowadzić bardziej usystematyzowane
    umowy.

    > strasznie naciągasz teorię

    Jaką teorię? Tatuś zaprowadza dziecko do przedszkola i zawiera umowę z
    przedszkolem. Zaprowadza na basen na lekcje pływania i zawiera umowę z
    instruktorem itepe. Analogicznie rodzice zawierają umowę ze szkołą.
    Myślisz, że co, że tam prowadzą dziecko na krzywy ryj? To czemu jak się coś
    dziecku stanie albo słabo zda egzaminy, to do kogo z krzykiem przyjdą
    rodzice? Do siebie? Nie! Do szkoły. Więc szkoła musi spełniać swoje
    zadania, o które się umówili rodzice. A że nie jest łatwo? No wiadomo,
    grubas na diecie też przeklina dietetyka i podżera pokątnie pod stołem.

    --
    Tristan