  • Data: 2007-08-24 18:27:30
    Temat: Re: Niemoznosc wymiany 2dniowego niesprawnego sprzetu
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    anonim pisze:
    Saturn zaslania sie
    > wew. regulaminem, ktory mowi ze nie wymieniaja urzadzen, ktore posiadaja
    > kontakt z woda oraz artykulami spozywczymi.

    Chyba zapomnieli, że im szefowie napisali taki regulamin po to, by nie
    wymieniać SPRAWNYCH na inne - bo teoretycznie polityka saturna dopuszcza
    możliwość wymiany zakupionego towaru na inny.
    Może jakiś kierownik tam trochę więcej rozumie niż matoł z którym
    rozmawiałeś.

    To ograniczenie (bo spotkałem już takie) nie może ograniczać praw
    wynikających z rękojmi czy niezgodności itp...
    I nie taki był pewnie jego cel.

    MAc