    From: "jack_sparrow" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niemila przygoda z policja
    Date: 31 Mar 2005 11:26:25 +0200

    > Nic nie powinno być.
    > Z drugiej strony... IMHO nie byłoby głupio, gdybyś zadzwonił, przeprosił
    > za zachowanie i podziękował za czujność.

    Dzieki, juz sie przeprosilismy przy wypuszczaniu jak mi troche cisnienie opadlo ;)

    > Myślę, że miałbyś pretensje do policji, gdyby w ich obecności jacyś
    > pijani faceci bez dokumentów wyjmowali ci akumulator z auta i je
    > przepychali a policja by nie zareagowała.

    To nie do konca tak bylo, dokumenty dostali za moment jak zadzwonilem po zone.
    Ale juz byli tak "zacietrzewieni" ze nie pomoglo.
    Oczywiscie slusznie ze sie zainteresowali co robimy ale IMO nasze wyjasnienia
    byly logiczne i zgodne z prawda wiec mogli to troche inaczej rozwiazac.
    Bylo minelo i nas i ich poniosly nerwy, mam nadzieje ze sprawa jest zakonczona.
    Dzieki wszystkim za odzew.
    jack