  • Data: 2003-03-13 14:31:42
    Temat: Re: Niemiec przyjdzie i zabierze
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13-03-2003 15:14, Użytkownik Pawel P. napisał:

    > Ja wierze ze jest to bzdura, ale widzisz, sprawa jest taka, ze ludzie
    > juz nei wiedza w co wierzyc. Jezeli tak jak Ty (tylko sie nie obraz)
    > powiedza mi, ze to bzdura i nie ma sie czym przejmowac, to mnie to
    > nie uspokoi. Ludzie, tacy jak ja, potrzebuja prawa, ktore temu
    > zabrania, a nie obeitnic.

    Nie ma takiego przepisu i nie będzie.
    Kłopot w tym że ustawodawca nie przewidział gwałtownego nasilenia sie
    objawów paranoi w społeczeństwie.

    Ja bym proponowała jeszcze przepis który zabrania umieszczania
    nadajników radiowych w plobach dentystycznych.
    Nie ma takiego przepisu więc na pewno ktos mi kiedys taki nadajnik w ząb
    wsadzi! A może juz go mam.

    Przedwojenny niemiecki włascicel ma do mieszkania takie samo prawo jakie
    miałby polski przedwojenny właściciel.
    Zastanów sie - czy ktoś krzyczy że wracaja kamienicznicy i pozabieraja
    mieszkania? Jakos polskich włascicieli kamienic wiekszośc ludzi sie nie
    boi, więc o co chodzi z tymi Niemcami????

    Tu nie przepis potrzebny a puknięcie sie w głowę...

    Zreszta jaki Niemiec chciałby mieszkac w Sopocie?
    Zwłaszcza że to pewnie staruszek na emeryturze - on woli Kanary.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl