  • Data: 2003-10-01 06:21:04
    Temat: Re: Nielegalne oprogramowanie.
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kłaniam się, dnia wto 30. września 2003 16:39 ktoś podpisujący się jako
    jeziorm napisał(a):

    > nie chodziło mi o to z tą grą ze on kupuje sobie Diablo2 pozczya mi te
    > płytki ja przypomocy freewarowych progrmów przegrywam sobie teplytki dla
    > siebie i mu oddaje orginalne. Wiec mam teraz w domu kopie tych pytek
    > instaluje z nich gre i gram a on w tym samym czasie instaluje sobie ta
    > sama gre z plytek orginalnych i tez gra czy to jest nielegalne?

    No więc właśnie NIE.

    > A i jescze kwestia tego typy czy sciagnanie mp3 utworów muzycznych przy
    > pomocy Kazzy czy innych tego typu programów jest nielegalne(przeciez ktos
    > sobie nagrał zużmy orginalna płytke i rozpowszechnia teraz utwory w
    > postaci mp3 nie pobierajać za to zadnej kwoty),

    Co za różnica czy ktoś rozdaje kradzione czy sprzedaje? Kradzione jest
    kradzione. Nie zapłaciłeś, nie korzystasz.

    > albo siaganie teledysków
    > nagranych ze stacji telwizyjnych i umieszczanych na stronie internetowej
    > tez jest nie legalne?

    Jest nielegalne.

    > Czy więc jezeli sam sobie nagram teledysk z MTV na komputer to czy to jest
    > tez nielegalne?

    Jeśli do własnego użytku, to jest to legalne. Jeśli rozpowszechniasz, to
    łamiesz prawo.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.