    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Niekonsekwencje
    Date: Fri, 06 Aug 2021 00:01:04 GMT

    On 2021-08-05, Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:

    > Nikt sie nie wdzierał, a dziewczyna rozdzielała bijących się. Osierociła
    > dwoje dzieci i narzeczonego.

    Mogli się wdzierać (widać na moment klapnięcie przednich drzwi) i mógł w
    panice ruszyć patrząc się na drzwi. Ale obejrzałem ten filmik raz
    jeszcze i cholera nadal nie wiem. Przecież on w nich wjeżdża już
    zatrzymując się na przystanku - uderza tak co najmniej jedną osobę. Ten
    gościu, który poźniej przed nim ucieka to raczej niski nie był. No ale
    to już może być faktycznie wtórne bo bał się zatrzymać, skoro się bał,
    że się wedrą. Zatrzymał się po paru senkundach, i może właśnie aby mu
    ten uciekający z przed maski uciekł.

    --
    Marcin