eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiekończące się awarie poduszki powietrznej i koniec gwarancjiRe: Niekończące się awarie poduszki powietrznej i koniec gwarancji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Klaudiusz Gawlik <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niekończące się awarie poduszki powietrznej i koniec gwarancji
    Date: Tue, 27 Mar 2007 19:46:44 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 17
    Message-ID: <1...@4...net>
    References: <1...@4...net>
    <g...@z...router>
    <1sqfsj9jjqxt.143pafumbq9xt$.dlg@40tude.net>
    <q...@z...router>
    <xdn7qrm7ewvz.1epo5eolbhb7g$.dlg@40tude.net>
    <c...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: 88.199.18.5
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1175017601 32364 88.199.18.5 (27 Mar 2007 17:46:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Mar 2007 17:46:41 +0000 (UTC)
    X-Sender: VdgVVO0nsvFZppr0RaCA0j/rTudUPBzy
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:453927
    [ ukryj nagłówki ]

    dzieki za cenne rady. w czwartek jestem umówiony do serwisu. Wymysliłem, że
    zrobię tak: najbliższa naprawa chyba jednak będzie w ramach gwarancji [może
    jeszcze na coś innego ponarzekam, w końcu to chyba ostatnia szansa],
    niemniej jednak będę chciał rozmawiać z kimś z kierownictwa. Podczas
    rozmowy poinformuje ich uprzejmie, że nastepnym moim krokiem bedzie
    zgłoszenie faktu niezgodności towaru z umową i żądanie obnizenia ceny (w
    końcu to od nich kupiłem samochód). I o ile za naprawę gwarancyjną zwróci
    im po raz kolejny producent, o tyle za drugą możliwość zapłacą już z
    własnej kieszeni. Więc niech się tym razem starają jak najlepiej.
    Pewno niewiele ich to wystraszy, ale może uświadomią sobie że nie
    odpuszczę. Jeszcze raz dzięki za pomoc i nakierowanie na rozwiazanie.

    --
    Pozdrawiam, Klaudiusz <KL@uS> Gawlik
    PIĄTA PRAKTYCZNA ZASADA HORNERA:
    "Doświadczenie jest wprost proporcjonalne do stopnia zniszczenia sprzętu."
    :D

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1