    From: "Adam" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niecne praktyki firmy kurierskiej MS STOLICA S.A.
    Date: Mon, 11 Nov 2002 20:15:25 +0100

    Użytkownik "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:aqoga5$g5v$1@news.tpi.pl...

    > Kolego. Masz jakąś propozycje?

    tak, ja mam propozycje - kasa 3-4 dni robocze od momentu pobrania od
    odbiorcy. i nie mow ze za dlugo, bo to juz i tak bardzo dlugi termin...

    > Może sam załozysz firme kurierską i będziesz pieniadze przesyłał tego
    > samego dnia?

    po co? lepiej polecic to tym, ktorzy sie na tym znaja - ale widac jeszcze
    rynek jest luzny i z piec innych by sie zmiescilo, bo takimi terminami graja
    neizle w kulki... nowa firma wchodzaca na rynek bedzie wiedziala od czego
    zaczac zeby zlapac nowych klientow..

    > Zdajesz sobie sprawę ile przesyłek dziennie przesyła Stolica?
    > A jaki procent z tego jest za pobraniem?

    a co to go obchodzi? nawet jak by bylo 100% za pobraniem, to wypenienie
    jednego przelewu online zajmuje nawet niedoswiadczonemu pracownikowi - 10
    minut to czas maksymalny, papierowego niewiele wiecej, nawet odrecznie...

    > I dlaczego nigdy nie protestują firmy, które wysyłaja dziennie setki
    > przesyłek tylko taki jednorazowy klient?

    dlaczego bo maja to wliczone w koszty dzialalnosci, podpisane umowy na
    dostarczanie przesylek i pewnie nei chce im sie szukacv innych dostawcow.

    poza tym jedna rzecz: wysylalem przesylke do firmy, ktora z kolei wysyla
    dziesiatki przesylek dziennie - przez 5 lat dzialalnosci nie zginela ZADNA
    przesylka od nich...
    ja wyslalem jedna, i ukradli - czy tylko dlatego ze bylo napisane na niej
    'aparat cyfrowy'? nie, dlatego ze bylem 'jednorazowym klientem'...
    nasze firmy kurierskie jeszcze nie dorosly do swiadczonych przez siebie
    uslug. przykaldem moze byc to, ze ja czekajac ponad 14 dni (roboczych!) na
    przelew po dodzwonieniu sie do ichniego dzialu odpowiedzialnego za przelewy
    z pobran, uslyszalem z enie moga puscic przelewu bo numer konta jest
    dziwny... o tym ze maja tam moj numer telefonu nawet nie wspomne, nikt do
    mnie nie zadzownil - pewnie jakbym do nich nie zadzwonil to do tej pory by
    im nie przelali - bo dziwny numer konta... to dziecinada.

    reklamacja skadzionej przez servisco przesylki ciagnie sie juz 4-ty
    miesiac - i w dupie maja prawo transportowe... ostatnio dowiedzialem sie
    nawet ze f-ma ubezpieczeniowa przeslala mi pieniadze na konto - ale narazie
    ich nie widze - moze znowu dziwny numer konta??

    Adam