eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiechciana korespondencjaRe: Niechciana korespondencja
  • Data: 2009-07-19 17:01:40
    Temat: Re: Niechciana korespondencja
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Rafał Wawrzycki wyskrobał(a):
    > Dnia 19 lip 2009 w liście [news:h3vdjb$opa$1@news.wp.pl] Klara Bemol
    > [h...@w...pl] napisał(a):
    >
    >> Myślę, że "nie ma mocnych" na reklamy. U nas jest wielka kartka
    >> nad skrzynkami, aby nie wrzucać do skrzynek, a reklamy są w...
    >> skrzynkach.
    >
    > Może być też w drugą stronę: jedna wątpliwej jakości pizzeria, w
    > której pizza po rabacie kosztuje 40 zł, regularnie spamuje... klamki
    > drzwi mieszkań. Nie pomagają prośby i groźby - ulotki dalej zamiast do
    > skrzynek trafiają na klamki.
    >
    > Oczywiście obok skrzynek jest też specjalne miejsce na ulotki.

    To łatwiej - jeden podmiot, wysyłacie pisemko, w którym prosicie by więcej
    tego nie robić, bo inaczej sprawą zajmie się sąd (można też spróbować
    podciągnąć to pod nieuczciwe praktyki rynkowe). W załączeniu: początek pozwu
    (bez uzasadnienia).

    --
    .B:artek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1