  • Data: 2018-07-24 14:26:18
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 24 Jul 2018 13:50:51 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Jak rozumiem (z "doniesień" na grupie) policjanci pod Sejmem opisani
    > przez Szczerbę mieli nie mieć "rozporządzeniem wymaganych"
    > identyfikatorów.

    "Czterech uczestników protestu zostało zatrzymanych, dwóch zostało
    pobitych, jeden został odwieziony do szpitala. Na nagraniach widać, że
    policjanci urządzali polowania na ludzi - wyjaśnia Bierzyński - zwartym
    klinem wbijając się w tłum, by wyłowić osobę, która była celem ataku. Ta
    ostentacyjna przemoc spotęgowała napięcie, i faktycznie sprowokowała
    manifestantów do kolejnych okrzyków i utarczek. ,,Jestem przekonany, że ze
    strony policji było to działanie celowe. Dowodzący akcją dostali rozkazy,
    by maksymalnie antagonizować protestujących ludzi" - pisze Bierzyński.
    ,,Ostatecznym celem jest znowu zdobycie pretekstu, ale już dla wprowadzenia
    represji na szeroką skalę"."

    https://koduj24.pl/autorytarne-praktyki-pod-sejmem-w
    ladza-prowokowala-tlum-celowo/

    --