  • Data: 2008-05-21 03:28:43
    Temat: Re: Nie zaplacilem grzywny
    Od: "Krystian K." <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g0veol$p4j$2@inews.gazeta.pl...

    > kodeks wykroczeń na samym początku.
    > jest napisane na co zamienia się grzywnę w razie jej nieściągalności i w
    > jakich proporcjach.
    > generalnie, na karę ograniczenia wolności, aresztu lub pracy społecznej.

    A jezeli ktos ma zasadzona grzywne 5000 zl. Sad rozlozyl ja na raty w
    wysokosci 250 zl miesiecznie.
    Niestety zarabiam minimum krajowe i nie jestem w stanie zaplacic nawet tego.
    Jednak wplacam co miesiac jakas tam kwote - powiedzmy 50 zl. Czy wtedy tez
    grozi mi komornik, prace lub areszt ?

    pzdr
    Krystian