eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Nie wysyłam za pobraniem","Nie ma możliwości odbioru osobistego" › Re: "Nie wysyłam za pobraniem","Nie ma możliwości odbioru osobistego"
  • Data: 2010-10-20 10:15:35
    Temat: Re: "Nie wysyłam za pobraniem","Nie ma możliwości odbioru osobistego"
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Tomy M. napisał:
    > W dniu 2010-10-20 09:16, cyklista pisze:
    >
    >> Dlaczego sądzisz że te wpłaty są niezidentyfikowane? Skoro wysyłają to
    >> po konkretnej identyfikacji wpłąty od konkretnego klienta. A nawet jakby
    >> były niezidentyfikowane to co US ma im dac popalić?. Jesli suma wpłat
    >> jest wykazana jako przychód i w grę nie wchodzi problem ze zwolnieniem z
    >> kasy fiskalnej to ja tu nie widze żadnego łamania prawa podatkowego.
    >
    > Ale nie będą się zgadzać. Część będzie z obcych kont
    > (babcia zapłaciła, kolega przelał bo ja nie miałem na koncie itp.)
    > Pojawią się źle wykonane zwroty i wiele innych problemów.
    > Przy większej sprzedaży typu sklep detaliczny będzie wiele
    > nieścisłości, muszą być.
    > US się do tego przyczepi na 100%.
    >
    > Tomy M.

    ALe czego się przyczepi? Tego że każdy przelew nie jest osobno opisany
    czego dotyczy, czy tego że ktoś ich nie zaksięguje jako przychód firmy?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 24.10.10 15:17 WAM

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1