eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Nie wysyłam za pobraniem","Nie ma możliwości odbioru osobistego" › Re: "Nie wysyłam za pobraniem","Nie ma możliwości odbioru osobistego"
  • Data: 2010-10-20 10:09:41
    Temat: Re: "Nie wysyłam za pobraniem","Nie ma możliwości odbioru osobistego"
    Od: "Tomy M." <t...@a...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-10-20 09:16, cyklista pisze:

    > Dlaczego sądzisz że te wpłaty są niezidentyfikowane? Skoro wysyłają to
    > po konkretnej identyfikacji wpłąty od konkretnego klienta. A nawet jakby
    > były niezidentyfikowane to co US ma im dac popalić?. Jesli suma wpłat
    > jest wykazana jako przychód i w grę nie wchodzi problem ze zwolnieniem z
    > kasy fiskalnej to ja tu nie widze żadnego łamania prawa podatkowego.

    Ale nie będą się zgadzać. Część będzie z obcych kont
    (babcia zapłaciła, kolega przelał bo ja nie miałem na koncie itp.)
    Pojawią się źle wykonane zwroty i wiele innych problemów.
    Przy większej sprzedaży typu sklep detaliczny będzie wiele
    nieścisłości, muszą być.
    US się do tego przyczepi na 100%.

    Tomy M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1