eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Nie wysyłam za pobraniem","Nie ma możliwości odbioru osobistego" › Re: "Nie wysyłam za pobraniem","Nie ma możliwości odbioru osobistego"
  • Data: 2010-10-20 07:16:24
    Temat: Re: "Nie wysyłam za pobraniem","Nie ma możliwości odbioru osobistego"
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Tomy M. napisał:
    > W dniu 2010-10-17 20:28, r...@m...com pisze:
    >
    >> Czy ten sklep internetowy przypadkiem nie łamie tej ustawy?
    >>
    >> http://www.sexyshoes.pl/o_mnie
    >>
    >> IV. CZAS ORAZ KOSZTY TRANSPORTU
    >>
    >> 3. Wszystkie paczki wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej,
    >> wyłącznie w
    >> jednej formie (wpłata na konto&#8211; nie wysyłamy przesyłek płatnych
    >> przy
    >> odbiorze).
    >>
    >> 5. Nie ma możliwości odbioru osobistego zakupionych towarów, gdyż nasza
    >> sprzedaż ma wyłącznie charakter internetowy.
    >
    > Tak, ten sklep w oczywisty sposób łamie Polskie prawo.
    > Ciekawe jak rozliczają wpłaty? ... nie sądzę aby wysyłali
    > faktury proforma tak więc mają całe konto bankowe
    > zasrane niezidentyfikowanymi wpłatami ... oj US da
    > im popalić przy kontroli :-)
    >
    > Tomy M.


    Dlaczego sądzisz że te wpłaty są niezidentyfikowane? Skoro wysyłają to
    po konkretnej identyfikacji wpłąty od konkretnego klienta. A nawet jakby
    były niezidentyfikowane to co US ma im dac popalić?. Jesli suma wpłat
    jest wykazana jako przychód i w grę nie wchodzi problem ze zwolnieniem z
    kasy fiskalnej to ja tu nie widze żadnego łamania prawa podatkowego.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1