eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie wydają gwarancji!Re: Nie wydają gwarancji!
  • Data: 2005-03-01 20:58:37
    Temat: Re: Nie wydają gwarancji!
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > DŁUŻEJ:
    > Kupiłem router do firmy. No i oczywiście nie zauważyłem, że nie dostałem
    > żadnej gwarancji a w firmie oczywiście zauważyli i dostałem opier. :-)

    i prawidlowo :)

    > Dzwonię do firmy, która mi go sprzedała (w Łodzi). Pani mówi, że na niego
    > jest gwarancja 12 miesięcy i jak się zepsuje w trakcie tego czasu to
    > przyjdę ze sprzętem i oni naprawią.

    firma ta daje 12 miesiecy gwarancji.

    > Włażę na stronę internetową firmy, która jest wyłącznym partnerem
    > producenta tego routera w Polsce i tam jest napisane, że ten model ma 24
    > miechy gwarancji.

    Jesli masz to napisane, znaczy ze ta firma (partner, nie sklep) daje 24
    miesiace gwarancji.

    Dzwonię do Poznania (bo tam są ci wyłączni) a sam jestem z Łodzi
    > i tu kupiłem. Facet z Poznania mi mówi, że to zależy od numeru partii i
    > jak im podyktuję nr seryjny z routera to on już będzie wiedział na ile
    > jest gwarancja i mi powie. Super kurde. Jade do tej firmy u siebie, ktora
    > mi to sprowadzila z Poznania i sprzedala i pytam czy dostane karte
    > gwarancyjna i ze ci z Poznania mowili, ze to urzadzonko ma 24 miechy
    > gwarancji. Pani z usmiechem mi odpowiada, ze oni mają tylko zbiorczą
    > gwarancję na przysłany sprzęt i ona zerknie w tą zbiorówkę i na podstawie
    > nru seryjnego mojego egzemplarza już będzie wszystko wiedziała. Może nawet
    > będę miał 36 miesięcy bo niektóre sprzęty tego producenta tyle mają.
    >
    > Co to k...a są za jaja? Żebym ja w momencie zakupu nie wiedział jaką długą
    > mam gwarancję na sprzęt? I mam dzwonić po Poznaniach, Łodziach i może
    > jeszcze do USA żeby mi sprawdzili numer partii?
    > W związku z tym mam pytanko: Czy mogę żądać wydania karty gwarancyjnej i
    > na jakiej podstawie (prosiłbym o nr dziennika ustaw i pozycje, znaczy
    > dokładne namiary)? Jeśli mogę a kierownik tego sklepu pokaże mi wała to co
    > mam robić?

    gwarancja jest "dobra wola" sklepu

    > Jakiś urząd ochrony konsumenta? Ile to będzie trwało i czy w ogóle coś z
    > tego wyniknie?

    gwarancja producenta jest najwazniejsza i zazwyczaj najdluzsza, zapewne masz
    ja gdzies w papierach i nie zauwazyles...

    > A jeśli nie mogę nic zrobić i mam się zadowolić tym co mi pan w Poznaniu
    > powie a mówi co innego niż pani w Łodzi to to jest robienie z klienta
    > idioty i gdzieś mam takie prawo :-)

    PIH?

    > Pozdrawiam, Michał.
    > --
    > (C) Copyright 2005 by Levis
    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1