    From: Marian <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Date: Sun, 06 Jul 2008 12:12:33 +0200
    <g4800o$55b$1@news.onet.pl> <g489hr$ub1$1@news.onet.pl>
    <g48pqq$5i5$1@news.onet.pl> <k...@n...lechistan.com>
    <n...@n...lechistan.com>
    <g4fvgq$11s$1@news2.task.gda.pl> <g4g87k$rh2$10@news.onet.pl>
    <s...@m...pkpik.pl> <g4nad4$n50$1@news.onet.pl>
    <19se22pbwtb0.1eerb7wpm948v$.dlg@40tude.net> <g4o448$305$2@news.onet.pl>
    <g4o4n7$40l$1@news.onet.pl> <g4o6p5$bn4$1@news.onet.pl>
    <g4o6s3$bg5$1@news.onet.pl> <g4o741$cgh$1@news.onet.pl>

    Olgierd wrote:

    > No i popatrz, wyjaśniło się dlaczego jest taki cyrk ;-)

    Nie nie wyjasnilo sie.

    > Nawiasem mówiąc spróbuj się przekonać, czy odmówią Ci akredytacji tylko
    > dlatego, że będziesz próbował ją uzyskać na siebie samego (BTW NIP-em
    > chyba dysponujesz?)

    Trzeba miec sporo zaparcia, nawet jak si ejest firmą (małą firmą): "nie
    było to proste. Polecam takie rozwiązanie tylko ludziom o mocnych nerwach"
    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/koncert_celine_di
    on_w_krakowie_69586.html

    Czuli, nie dosc, ze kosztowne, to jerszcze trzeba miec spore
    samozaparcie i silne nerwy.

    Jak dla meni w takich warunkach to powinni DOPLACAC za akredytacje. Bo
    ja moj czas, moje nerwy cenie wiecej niz przykladowo 300 zlotych.

    No i wlasnie to jest wskurwiajace - polak polakowi wilkiem. Polak
    polakowi nie ulatwi. Nie. Musi byc trudno, musza byc klody pod nogi.
    Musi byc biurwokracja, widzimisiostwo. Bo nie da sie po prostu
    sprtzedawac drugiej wersji biletu. Zniknalby status organizatora jako
    BOGA, ktory WIE komu moze dac a komu nie AKREDYTACJE.

    > No popatrz jaka zgodność. I teraz się przestań dziwić, że organizator
    > chce zmaksymalizować ten zysk.

    Uwazasz, ze trudnodostepne akredytacje po 300 zlotych w ilosci np. 20
    sztuk to wiekszy zysk niz 1000 latgwodostepnych akredytacyjnych biletow
    po 50 zlotych?

    Znaczy organizatorzy cierpia na to, co niedawnoi dreczylo branze
    muzyczna, ze nikt nie kupowal plyt CD po 70 zlotych. Ale jak wszly plyty
    po 29,90 to nagle - TADAM - zysk zaczal roznac lawinowo.