  • Data: 2008-07-06 10:17:51
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Szerszen pisze:

    > to ty tak twierdzisz, ja to rozumiem jako cos, do czego sie nalezy stosowac
    > bedac na imprezie, tak jak musisz sie stosowac do prawa w kraju ktorym
    > mieszkasz

    Tylko jak złamiesz prawo, to grozi to jakąś karą.

    Tutaj jak złamiesz umowę (jeśli uznamy, że regulamin faktycznie jest
    częścią zawieranej umowy) to druga strona może cię najwyżej pozwać
    cywilnie - tylko jakie straty wtedy wykaże? ;->

    > ale poki co nie ma takich zapisow, a ja od poczatku pisze, ze regulamin musi
    > byc zgodny z prawem "wyzszym" :)

    Wiesz, koncert to jest pewne specyficzne przeżycie. Sama muzyka czy
    widok muzyków to mało, bo to samo osiągniesz kupując DVD i dobry sprzęt.

    Tutaj liczy się atmosfera, udział i wspomnienia - do których
    "kultywacji" większości ludziom potrzebne są "pomoce" takie jak
    pamiątkowe zdjęcia itepe.

    Dlatego uważam, że - przy braku ustawowych podstaw prawnych - taki zapis
    w ewentualnej umowie byłby nieważny.