  • Data: 2008-07-05 16:54:16
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marian pisze:

    > To ja kupie 2 bilety na koncert to bede juz mogl fotografowac?

    To nie do mnie kieruj to pytanie.

    > Nie?
    >
    > Dostrzegasz roznice?

    > Bo masm prawo, bo mam bilet dla mnie i bilet dla walizki. Kupiony w
    > jednym okienku.

    Zatem zgodziliśmy się: organizator może - w cenie jednego biletu -
    zabronić fotografowania. Pozostaje tylko różnica, że wg Ciebie "bilet na
    fotografowanie" powinien być dostępny wraz z biletem normalnym. Ja
    uważam, że niekoniecznie, fotografowanie bowiem fotografowaniu nierówne
    i powinno to być indywidualnie ustalane. Tak samo jak w kiosku możesz
    kupić i 100 standardowych biletów, ale autobusu nie wynajmiesz.

    Poza tym może tak być, że wspomniany bilet na walizkę będzie osobnym
    biletem z inną ceną, i akurat może nie być dostępny w sprzedaży poza
    siedzibą przewoźnika - np. ze względu na małe zainteresowanie nabywców.

    > Ale idac tym tropem szalenstwa, to organizatorzy od pozamiejscowych
    > powinni pobierac takse klimatyczna.

    Opłata klimatyczna pobierana jest w hotelu. Zresztą jest to kolejny
    "argument" nie związany z tematem.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz