  • Data: 2008-07-04 06:30:33
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:g4ivj4$tjn$1@news.onet.pl...

    > Znaja sie na zasadzie "wiemy, ze aparat nei jest sprzetem niebezpiecznym,
    > ale nie pozolimy wniesc..."

    ale kiedy do ciebie dotrze ze to on jest organizatorem i to on ustala
    reguly, oczywiscie zgodne z prawem

    > no a jaka wedle konstytucji jest roznica miedzy zmuszeniem mnie do
    > zrobienia loda murzynowu (jak nie chce tego robic) a zmuszenem mnie, zebym
    > zostawil aparat w depozycie (tego tez nie mam ochoty robic)

    zasadnicza
    jedno jest niezgodne z prawem, a na temat drugiego prawo sie nie wypowiada

    > konkrety. paragrafy poprosze.

    konkretnie sobie poczytaj, raczki masz i to calkiem sprawne jak widze

    > nir rozumiem czemu organizator chce koniecznie byc postrrzegany jako buc.
    > jest to dla mnie niepojete.

    ale to jest twoje osobiste zdanie i wolno ci je miec, natomiast nie ma ono
    nic wspolnego z prawem

    > ale ja robie zdjecia. komorka. dlaczego regulamin zabrania wnosic
    > 2megapikselowe aparaty, a pozwala wnosic 3 megapikselowe komorki z
    > mozliwoscia nagrywania audio i video?

    bo i tak jakosc ich jest do bani, no chyba ze twierdzisz ze zdjecia zrobione
    se k800i dorownuja zdjeciom zrobionym nikonem d1, a se ma przeciez wiecej
    pikseli :)

    > jesli jest taki kuresko nieprofesjonalny, to czemu nie moge go wniesc?

    mozesz, telefonu nikt ci nie odbiera

    > odpowiedz jest krotka: "bo tak!".

    ale organizatorowi w tym wypadku wolno, a tobie nie