  • Data: 2008-07-03 07:30:51
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Marian <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > no wlasnie, a twoje buciory pewnie sa leciutkie jak piorko i wykonane z
    > irchy albo innego zamszu ;)

    boli cie, ze mnei stac, a ciebie nie?

    ;)

    > wnoszeniu?
    > a ja myslalem ze o robieniu

    tfu, o wnoszeniu aparatu, a nei rozpowszechnianiu zdjec - mialo byc.

    > a co ma z tym wspolnego moralnosc?

    no nie wiem, bo pisales, ze szczyt chamstwa polozyc nogi komus na stole
    na ktorym jada posilki...

    > a gdzies tam jedza ludzi i co z tego

    to ze normy moralne, etyczne, grzecznosciowe nie dla wszystkich sa jednakowe

    > nie musisz, ale musisz sie do nich stosowac,

    do niepisanych nie musze

    > nieznajomosc prawa nie jest
    > okolicznoscia lagodzaca :)

    nie ma prawa niepisanego w cywilizowanych krajach (choc jak tak patrze
    na PL to mi sie wydaje, ze znacznie odstajemy)

    > szczegolnie jak jestes na obcym terenie

    w kontekscie koncertu - jestem u siebie.