  • Data: 2008-07-03 07:37:50
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Marian <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen wrote:

    > Uzytkownik "ioo" <b...@i...prv.no-spam.pl> napisal w wiadomosci

    > nie, ale jest przez organizatora produktem nieporzadanym

    napisze dosadnie: chuj mnie to obchodzi. jak ma problermy to niech nie
    organizuje koncertów - nie bedzi emial problemow z pozadanym elementem
    jak i z niepozadanym.

    > na koncercie, o
    > czyn napisal w regulaminie i na drugiej stronie biletu, skoro marian
    > chce isc na koncert, musi sie do tego zastosowac

    Marian chce isc na koncert, ale mierzi go dopierdalanie si emu do tylka
    w imie *bo bosdki orgsnizator tak powiedzial, niech sie dzieje wola nieba*

    > a zakladajac ze jestes niepalacy, wyporzyczasz marianowi samochod z
    > zastrzezeniem ze nie wolno w nim palic, a marian pali, to jest wszystko ok?

    jesli nei bylo umowy cywilno-prawnej regulujacej ten aspekt to tak.