  • Data: 2008-06-30 18:53:55
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Marian <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    leon wrote:

    > hmm ktos jest sponsorem i chce na tym co sprzedaje jescze troche zarobic ?

    Moment, ponoc ten zakaz wnoszenia alko ma oparcie w ustawie o wychowaniu
    w trzezwiosci. To alko sponsora juz nei upija? Czy nie podpada pod ustawe?

    > albo zeby dobrze kojarzono dana marke piwa ?

    "takich sików jak te szcyny mna koncercie to dawno nie pilem".

    > jak dla mnie to oczywiste i logiczne
    monopolistyczne zagrywki organizatorow koncertów.

    Czemu monopolistyczne? Bo czajnik moge kupic w innym sklepie. Bilet na
    transport u innego przewoznika. Aler builet na TEN KONCERT moge kupic
    tylko u JEDNEGO ORGANIZATORA.

    I dlatego mamy bryndze typu "bramkarz nie wpusci z aparatem".