    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie rozumiem :D
    Date: Fri, 8 Dec 2006 16:20:34 +0100

    Użytkownik "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:elbrle$aea$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > 1. Faktura A zupełnie inna niż oryginał, który mam u siebie (kwota i towary
    > podobne) - oczywiście nie podpisana za to ze stempelkiem adwokata świadczącego
    > za zgodność (chyba go upalili :)

    Adwokat potwierdza zgodność z tymn oryginałem, który mu dali. Jak ktoś tę
    fakturę sfałszował, to adwokat nieświadomie poświadcza zgodność kserokopii ze
    sfałszowaną fakturą.

    > 2. Faktura B taka jak właściwa ale ze sfałszowanym moim podpisem - widoczne na
    > pierwszy rzut oka, trzęsącą się łapką, powoli, powolutku ktoś kopiował mój
    > podpis. Oczywiście ten sam upalony adwokat przystemplował za zgodność.
    > Nadmienię, że fakturę B zapłaciłem zanim firma zdążyła polecieć do sądu więc
    > MUSIELI wiedzieć, że nie mogą wyciągać za nią pieniędzy.

    Nie wiadomo, kiedy to dali do adwokata. Może zanim zapłaciłeś. Tylko po co ktoś
    fałszował Twój podpis?

    > No i teraz nie wiem za co się brać w pierwszej kolejności (no, w drugiej bo w
    > pierwszej poszedł sprzeciw do sądu) - prokuratura za sfałszowanie podpisu czy
    > skarbówka po wyjaśnienie cudu dwóch różnych faktur o tym samym numerze :D

    Ja bym po prostu powiadomił prokuratora.