  • Data: 2008-03-13 12:12:58
    Temat: Re: Nie przyznał się, a go oskarżyli?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Photo M pisze:

    > Mhmm czyli miałem rację? Bo tak czytam, czytam i czytam ten wątek i coś mi
    > nie pasowało ;).

    Ściąganie nie jest karalne. Problem jest taki, że w przypadku
    programów typu emule, ściąganie jest nierozerwalnie połączone z
    wysyłaniem już ściągniętego pliku. A takie udostępnianie jest już karalne.

    Tyle że dowodem udostępniania nie może być to, że ktoś ma muzykę na
    dysku. Chłopak mógł bezkarnie przyznać się, że muzykę ściągnął gdzieś ze
    stron, czy kupił na bazarze, to nie byłoby karalne. Odpowiedziałby tylko
    za pirackie windowsy i inne programy.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz