  • Data: 2008-03-13 12:16:29
    Temat: Re: Nie przyznał się, a go oskarżyli?
    Od: "Photo M" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości
    > Tyle że dowodem udostępniania nie może być to, że ktoś ma muzykę na
    > dysku. Chłopak mógł bezkarnie przyznać się, że muzykę ściągnął gdzieś ze
    > stron, czy kupił na bazarze, to nie byłoby karalne. Odpowiedziałby tylko
    > za pirackie windowsy i inne programy.

    Tak, wiem o tym. Na takim rapidshare jest tego mnóstwo więc można sobie
    poradzić ze ściąganiem bez udostępniania. Pomijając wątek moralności
    ściągania mp3, no ale to nie jest grupa moralność ;). Swoją drogą gdzieś
    ostatnio czytałem, że (bodajże USA) sąd postanowił, że samo udostępnienie
    nie jest rozpowszechnianiem. Trzeba jeszcze udowodnić, że ktoś ściągnął od
    tej osoby.