  • Data: 2010-08-03 21:30:41
    Temat: Re: Nie podpisanie wypowiedzenia
    Od: "TomZlom" <t...@t...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy jesli pracowawca wrecza mi wypowiedzenie a ja sie nie zgadzam go
    > podpisac
    > to czy takie wypowiedzenia ma moc prawna?
    > Pzdr
    > Ewa

    wypowiedzenie to jednostronne oświadczenie woli, twój podpis nic nie
    wnosi w kwestii tego, czy jest ważne, czy nie. jedynie łatwiej będzie
    wypowiadającemu umowę udowodnić kiedy otrzymałaś wypowiedzenie, ale i
    bez tego sobie pewnie w razie potrzeby poradzi. na twoim miejscu nie
    podpisywałbym, bo i po co... ,a co najwyżej powiedział, żeby sobie je
    wsadził... sama wiesz gdzie.