  • Data: 2003-01-23 10:28:18
    Temat: Re: Nie podpisana faktura
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Karol napisał:
    > Użytkownik "Mrls" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba przespalem jakas powazna reforme podatkowa :-))
    >
    > Mozemy prosic o wiecej szczegolow.

    Ja sie dołaczam do prosby, bo koncepcja że brak podpisu odbiorcy
    zwalania mnie z zapłaty VATu bardzo mi sie podoba :-)))

    Jakby jeszcze znalazł sie przepis jakie sankcje groża mi za zapłate
    podatku VAT od sprzedaży gdy mam niepodpisaną przez odbiorcę faktura to
    będe naprawde szczęślia :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk