eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie otrzymnie towaru przy zakupie przez internet › Re: Nie otrzymnie towaru przy zakupie przez internet
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie otrzymnie towaru przy zakupie przez internet
    Date: Thu, 29 Sep 2005 11:31:24 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 36
    Sender: l...@p...onet.pl@gprs7.orange.pl
    Message-ID: <dhgcau$g7g$1@news.onet.pl>
    References: <dha1aa$kgm$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <3...@n...onet.pl> <dha6f6$gnq$2@news.onet.pl>
    <dhau1r$lo3$1@news.onet.pl> <dhavd8$mcd$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dhb6f3$bqd$6@news.onet.pl> <dhb6v0$k50$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <dhbp76$rdd$2@news.onet.pl> <dhf2kj$1mf$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <dhf4c3$afm$1@news.onet.pl> <dhg8b9$sjv$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: gprs7.orange.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1127986334 16624 217.116.100.249 (29 Sep 2005 09:32:14 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 29 Sep 2005 09:32:14 GMT
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.6 (Windows/20050716)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <dhg8b9$sjv$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:330755
    [ ukryj nagłówki ]

    Przemek napisał(a):
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:dhf4c3$afm$1@news.onet.pl...
    >
    >
    >> Dotyczy tylko przesyłek, które dorarły jako uszkodzone.
    >>
    >>
    >
    > Możliwe, że sie pomyliłem z tym artykułem i wskazałem nie właściwy, ale jest
    > taki na pewno.


    Art. 30 punkt 3:
    "Przed doręczeniem przesyłki, o *której mowa w ust. 2* [chodzi o
    przesyłkę uszkodzoną], placówka oddawcza pisemnie zawiadamia adresata o:
    1. Stanie przesyłki
    2. Możliwości sprawdzenia przesyłki
    3. Możliwości odbioru przesyłki, z zastrzeżeniem roszczenia o odszkodowanie
    4. Terminie odbioru przesyłki

    punkt 5:
    "Sprawdzenie zawartości przesyłki rejestrowanej na wniosek adresata
    powinno nastąpić w jego obecności, po uprzednim pokwitowaniu odbioru
    przesyłki i uiszczeniu obciążających ją należności. Sprawdzenie to
    powinno być potwierdzone protokołem".

    W rozporządzeniu nie ma wzmianki, że można żądać komisyjnego otwarcia
    przesyłki, jeśli nie była ona uszkodzona.

    Jeśli znasz taki przepis, to podaj :)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1