  • Data: 2005-09-29 12:29:20
    Temat: Re: Nie otrzymnie towaru przy zakupie przez internet
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > A ja bym polemizował ze stwierdzeniem, że przepis § 30 ust. 5 dotyczy
    > jedynie przesyłek uszkodzonych.

    Cały paragraf 30 dotyczy przesyłek uszkodzonych, nie widzę powodu,
    żeby punkt 5 był wyjątkiem.

    A co do praktyki, to z tego co wyczytałem m. in. na grupie
    alt.pl.allegro, niekiedy można komisyjnie otworzyć nawet normalną
    paczkę. Ale nie wiem, czy wynika to li tylko z dobrej woli pracownika
    poczty, powoływania się na inny przepis, czy innej interpretacji par. 30
    p. 5.

    Z mojej strony EOT, już nic więcej nie wymyślę ;)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz