eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie otrzymnie towaru przy zakupie przez internet › Re: Nie otrzymnie towaru przy zakupie przez internet
  • Data: 2005-09-29 09:31:24
    Temat: Re: Nie otrzymnie towaru przy zakupie przez internet
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Przemek napisał(a):
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:dhf4c3$afm$1@news.onet.pl...
    >
    >
    >> Dotyczy tylko przesyłek, które dorarły jako uszkodzone.
    >>
    >>
    >
    > Możliwe, że sie pomyliłem z tym artykułem i wskazałem nie właściwy, ale jest
    > taki na pewno.


    Art. 30 punkt 3:
    "Przed doręczeniem przesyłki, o *której mowa w ust. 2* [chodzi o
    przesyłkę uszkodzoną], placówka oddawcza pisemnie zawiadamia adresata o:
    1. Stanie przesyłki
    2. Możliwości sprawdzenia przesyłki
    3. Możliwości odbioru przesyłki, z zastrzeżeniem roszczenia o odszkodowanie
    4. Terminie odbioru przesyłki

    punkt 5:
    "Sprawdzenie zawartości przesyłki rejestrowanej na wniosek adresata
    powinno nastąpić w jego obecności, po uprzednim pokwitowaniu odbioru
    przesyłki i uiszczeniu obciążających ją należności. Sprawdzenie to
    powinno być potwierdzone protokołem".

    W rozporządzeniu nie ma wzmianki, że można żądać komisyjnego otwarcia
    przesyłki, jeśli nie była ona uszkodzona.

    Jeśli znasz taki przepis, to podaj :)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1