  • Data: 2003-06-16 08:36:50
    Temat: Re: "Nie moja wina, ale jechałem po pijaku"
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Leszek" <l...@p...fm> napisał:

    >Bzdura. Sąd musi udowodnić to że gdyby kierowca był trzeżwy
    A od kiedy to sąd 'udowadnia' ?

    >to wypadku szło uniknąć.
    Nie twierdzę, że 'wypadku szło'.
    Wypadek się zdarzył i to jest fakt. Jednak, gdyby kierowca był
    trzeźwy, to istniało większe prawdopodobieństwo, że można go było
    uniknąć lub przynajmniej jego skutki mogły być mniejsze.
    W mojej ocenie pijany kierowca jest współwinny.

    >Tak, wiem NAJlepiej ;) Czy to moja wina?
    Twoja wina, że tak myślisz.
    P.S. Czy doczekam się odpowiedzi w sprawie:
    "Cavallino pisze głupoty" z pl.misc.samochody ?

    Artur Golański