  • Data: 2008-11-21 14:12:05
    Temat: Re: Nie ma wiecej wojska?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gg68g9$skr$1@news.onet.pl...

    > Przed kim obronili mnie polscy mordercy którzy rozpieprzyli niepodległy
    > kraj
    > nie zagrażający polsce?

    widac jestes zbyt krótkowzroczny i zbyt chybki w osadach aby to zrozumiec

    > Do takich celów powinna być policja.

    policja jest dobra na awanturnikow wewnatrz kraju

    > Bo wojsko obronne siedzi i się nudzi i
    > kasę zużywa bezproduktywnie,

    informatyk typu help desk tez, a jednak firmie trudno sie bez niego obejsc,
    taka juz ich rola, sa na wszelki wypadek

    > Za pieniądze pompowane w wojsko można wyszkolić obronną policję
    > pełniącą zadania obronno-porządkowe i broniącą przed wrogiem wewnętrznym
    > również.

    jakby tak mozna bylo, to by tak bylo, a skoro tak nie jest, to znaczy ze nie
    mozna, proste i nieskomplikowane