  • Data: 2008-11-21 09:31:30
    Temat: Re: Nie ma wiecej wojska?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek 21 listopad 2008 09:53
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gg5suf$329$1@news.task.gda.pl>):

    > a kto cie przed tymi mordercami obroni, skoro sam nie potrafisz?

    No i to jest powód do generowania nowej rzeszy morderców? Na razie to nasi
    dzielni wojacy zaatakowali i zniszczyli niepodległy kraj, więc nie wciskaj,
    że służą do obrony... Bo nawet za niemca nie obronili kraju przed atakiem.
    Więc nie wiem kiedy ostatnio obronili... Bo za Mieszka też głównie zabijali
    w ataku.

    --
    Tristan