    From: "Hubertus" <1hubert@_wywal_tenbit.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nicotine
    Date: Wed, 12 Oct 2005 12:53:25 +0200

    > Ty ... rzeczywiście problem .. .biednemu wiatr w okno ... i ni bata nie ma
    > opcji przewietrzenia pokoju, bo albo sąsiad czai się na ten moment, albo
    > bite 24 h pali fajki na balkonie na akord.

    czai sie to moze nie ale
    wietrze sobie pokój od 15 minut
    wtem reklamy na polsacie i sasiad na balkonie
    w 10 sekund całe wietrzenie szlak trafił
    ok sasiad spada na film
    ja otwieram okno i znów wietrze tym razem dym
    ale na polsacie znów reklamy i znów papierosek
    a mnie szlak trafia bo w pokoju znów smierdzi
    tyle zima ze otwieram na 5 minut i przewietrzone
    a latem kiedy nie idzie spac w pokuju okno mam otwarte przez noc
    (bo chlodniej) ale sasiad tez nie spi bo mu goraco wiec idzie sobie zapalic
    przed i podczas snu - i tez wex i sobie spij w takim smrodzie - bo przeciez
    jemu smierdziec nie bedzie wszak on pali na dworze