eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    From: Poszkodowany <z...@s...maila.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Date: Mon, 8 Jun 2015 19:25:45 +0000 (UTC)

    In pl.soc.prawo, m4rkiz wrote:

    > problem jest taki ze masz w umowie ktora podpisales wyrazny adres pod
    > ktorym oni sa gotowi swiadczyc ci usluge
    >
    > i jak dlugo tego adresu nie zmienisz (zapewne w formie pisemnej, pod rygorem
    > niewaznosci) to obowiazuje to co podpisales i nic innego
    >
    > a to czy tam mieszkasz, czy wyjechales na dzialke, urlop, do mieszkania na
    > koncu miasta, wojewodztwa, kraju to tylko i wylacznie twoja sprawa i netii
    > zupelnie nic do tego - tak dlugo jak nie sporzadzicie aneksu do tej umowy
    >
    > popatrz na to z tej strony - umowa na 2 lata, pierwsze pol roku za darmo,
> [...]

    To przecież można np. zaproponować wariant "zwrotu kosztów tych 6 miesięcy";
    poszukać jakiegoś sensownego dla obu stron rozwiązania - jeśli już
    rozpatrujemy taki dość skrajny przypadek.

    Żadnych propozycji w moim przypadku nie było - ot: "Pan podpisał umowę, to
    ma Pan dalej płacić, mimo, że nic Pan za swoje pieniądze nie otrzyma", i tyle.

    Bronisz operatora "czemu ma ponosić koszta" - a czemu nie zastanowisz się,
    z jakiej racji ja mam ponosić koszta usług nieświadczonych na moją rzecz?