  • Data: 2007-03-15 23:06:37
    Temat: Re: Netia, a wypowiedzenie umowy TPSA - [OT]
    Od: "Rychu Hassad" <l...@w...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    DaNsOuNd wrote:
    > Transfery są w porywach na poziomie 512KB/s mimo że płacisz abonament
    > za łącze 1 MB/s lub więcej.

    Pomijając kwestie prawne, to nie wiem czy się nie znasz, czy po prostu
    się pomyliłeś co do tych bajtów. I również pomijając kwestie prawne...
    nie mam ochoty płacić firmie nietraktującej poważnie swoich klientów
    przez kolejne miesiące takiej kasy, więc najlepiej niech druga firma
    nietraktująca poważnie klientów robi to za mnie. W tym przypadku
    i tak umowa z Netią przestaje obowiązywać, gdyż nie mają prawa
    do łącza. Ja natomiast cały czas pozostaje związany (nie rozwiązaną
    z winy Netii) umową z TPSA i płacić muszę. W normalnej sytuacji
    Netia powinna mi zracać miesięczną różnicę w abonamencie tym
    jaki płacę, a tym jaki płacić powinienem gdyby załatwili jak trzeba.
    No i do tego jakieś tam odszkodowanie. Pytanie czy to jest możliwe.

    Rychu Hassad