  • Data: 2005-11-08 15:16:24
    Temat: Re: Nerwy puscily dzielnej policji
    Od: kw <m...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "kw" <m...@w...com> napisał w wiadomości

    > Czyli nic nie wiesz poza tym co gazeta podała.

    Wiem co podala gazeta powolujac sie na debili policyjnych.

    > Skąd wiesz o propozycji łapówki? Byłeś tam czy w maglu słyszłeś? ;)

    Wg gazety sam policjant cytowal posla, ktory mial zapytac czy ow
    policjant chce wyludzic lapowke. O propozycji lapowki nie ma mowy. Jest
    mowa o pytaniu czy chce lapowke. Drobna roznica...

    > Wiem z belkotu dziennikarskiego, ze policjaci

    > Kto? Policjanci czy media? Może szklanka zimnej wody i jeszcze raz,
    > spokojnie, na kibelku poczytaj gazetkę?

    Juz mieszanie prokuratury do rfzekomego przekroczenia linii jest
    niewarugodnym postepowaniem. Kazdy obronca pociagnie ten watek i przy
    konfntacji wielu klamstw na raz, dzielni policjanci leza. I nie musza
    byc to klamstwa. Moga byc pol-klamstwa.