    From: gobo <gobo007@USUN_TO.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Neostrada a rezygnacja z abonamentu telefonicznego
    Date: Thu, 07 Sep 2006 21:50:18 +0200

    Hej
    Ja niedawno bylem zmuszony zerwac umowe z TPSA. Wstepnie mialem zaplacic
    kare za Neostrade w wysokosci ok 350zl. Pozniej okazalo sie,ze wystarczy
    komus numer przepisac i kary nie ma. Telefon przepisalem na babke,
    zmienilem jej abonament na socjalny. On jest happy i ja. Cesja
    kosztowala mnie ok 12-14 zl z VATem.
    Pozdrawiam
    Piotrek