  • 1. Data: 2006-09-07 17:16:26
    Temat: Neostrada a rezygnacja z abonamentu telefonicznego
    Od: "S R" <r...@W...gazeta.pl>

    Czy ktos juz probowala rozwiazac umowe na uslugi telefoniczne korzystajac
    jednoczesnie z neostrady?

    Tzn. czy ktos zlozyl na pismnie wniosek o rezygnacje z telefonu (nie wyrazajac
    zgody na odloczenia neostrady) powolujac sie jednoczesnie na zapisy ustawy o
    prawie telekomunikacyjnym?

    Jak tak to jaka otrzymal odpowiedz?

    RakS

  • 2. Data: 2006-09-07 19:50:18
    Od: gobo <gobo007@USUN_TO.poczta.onet.pl>

    Hej
    Ja niedawno bylem zmuszony zerwac umowe z TPSA. Wstepnie mialem zaplacic
    kare za Neostrade w wysokosci ok 350zl. Pozniej okazalo sie,ze wystarczy
    komus numer przepisac i kary nie ma. Telefon przepisalem na babke,
    zmienilem jej abonament na socjalny. On jest happy i ja. Cesja
    kosztowala mnie ok 12-14 zl z VATem.
    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 3. Data: 2006-09-07 23:03:20
    Od: "S R" <r...@N...gazeta.pl>

    Interesuje mnie jaka odpowiedz dostaje sie od TPSA skladajac wypowiedzenie na
    telefon a pozostawiajac sobie neostrade?

    RakS

  • 4. Data: 2006-09-08 06:03:02
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 7 Sep 2006 23:03:20 +0000 (UTC),
    S R <r...@N...gazeta.pl> screamed:
    > Interesuje mnie jaka odpowiedz dostaje sie od TPSA skladajac wypowiedzenie na
    > telefon a pozostawiajac sobie neostrade?

    Nie ma jeszcze oimw takiej możliwości.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:213B ]
    [ 08:03:01 user up 11093 days, 19:58, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Memory dump: Amnesia...