  • Data: 2006-04-11 10:37:21
    Temat: Re: Negowanie holocaustu
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:e1g08u$8hi$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A wy, Herr Boukun, negujecie istnienie Holocaustu?

    Zwisa mi to. Za rzekome negowanie holokostu otrzymalem w Niemczech wyrok, w
    sumie 9 miechow w zawiasach na dwa lata. To bylo w 2002 roku. Do dzisiaj sad
    apelacyjny nie chce przeprowadzic postepowania. Mniemam, ze sprawa jest
    niewygodna i za dwa miesiace bedzie przedawniona. W Niemczech kary zagrozone
    pozbawieniem wolnosci do lat pieciu, sa przedawniane po pieciu latach.

    > Np dlatego, żeby przypadkiem ktoś nie zaje...ał takiego Boukuna na ulicy
    > mówiąc, że jego zdaniem to nie był człowiek.

    A jak to sie ma do holokostu?

    boukun