  • Data: 2009-09-27 18:22:38
    Temat: Re: Nazwisko na domofonie
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "mlaskajacy jarek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:1445f74f-a0ad-48cd-94f5-34b44babe46f@b18g2000vb
    l.googlegroups.com...
    > Witam
    > Nikt mnie nie pytal czy moze umiescic moje nazwisko na domofonie.
    > Wracam wczoraj z pracy do domu i to nazwisko tam figuruje. Gospodyni
    > domu wyjasnila ze spoldzielnia ma prawo powiesic moje nazwisko na
    > domofonie i dopiero moje wyrazne zastrzezenie spowoduje usuniecie
    > nazwiska. Czy tak jest istotnie zgodnie z prawem ? W koncu telekomuna
    > tez prosi o zgode na umieszczenie nazwiska w ksiazce telefonicznej.
    >
    > Dzieki za podpowiedz
    > MK

    Rozbraja mnie ta wrazliwosc ludzi na swoje imie i nazwisko
    Nic tylko zmienic nazwisko w urzedzie teraz
    bo juz bedziesz mial do konca zycia przechlapane z tego powodu
    No i nie zapoimnij wyciagnac ze spóldzielni ile sie da
    w koncu to Twoje imie i nazwisko.
    No i uwazaj jak sie bedziesz z kims zapoznawal zebys tylko temu komus tych
    danych nie podal bo to dopiero bedzie problem
    Fot