eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNazwa produktu wprowadzająca w błąd.Re: Nazwa produktu wprowadzająca w błąd.
  • Data: 2011-09-08 13:24:10
    Temat: Re: Nazwa produktu wprowadzająca w błąd.
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 08.09.2011 15:09, tomek wrote:
    > On 08.09.2011 15:04, Tomasz Chmielewski wrote:
    >> On 08.09.2011 12:25, Jan Bartnik wrote:
    >>> Witam.
    >>>
    >>> UPC proponuje usługę Fiber Power X, gdzie X jest z zakresu 5 - 150. Po
    >>> zamontowaniu całego szpeju... okazuje się, że tam żadnego światłowodu
    >>> nie ma. Czy nie jest to naruszenie przepisów? Nazwa produktu wprowadza
    >>> klienta w błąd.
    >>
    >> Niekoniecznie.
    >>
    >> B. czesto swiatlowod od providera leci tylko do urzadzenia
    >> zlokalizowanego "gdzies w piwnicy" (wspolne dla mieszkancow).
    >>
    >> Dalej, ostatnie kilka-nascie-dziesiat metrow w zwyklych kablach.
    >>
    >
    > A czy w takim przypadku nie jest tak, że zysk ze światłowodu ma tylko
    > provider? Tzn może obsłużyć większą liczbę końcowych obiorców. A ci z
    > kolei mają zwykły kabel, więc zysk ze światłowodu mają żadne.

    Przy podanych predkosciach (5 - 150 Mbit) i odleglosciach
    (kilkanascie-kilkadziesiat metrow od koncowki swiatlowodu) nie ma
    roznicy, czy jest to kabel miedziany czy swiatlowod.


    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1