eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programowRe: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Date: Fri, 08 Apr 2011 09:04:30 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 44
    Message-ID: <inmc1u$7p9$1@news.onet.pl>
    References: <imqe4q$1dr$1@news.dialog.net.pl> <imqo3i$fh3$2@news.onet.pl>
    <4d90f9f3$0$2449$65785112@news.neostrada.pl> <imr0tr$o7g$2@news.onet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1104051035080.3732@quad> <inenjs$hdk$1@news.onet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1104061324340.1392@quad> <inhovk$cf4$1@news.onet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1104072059580.728@quad> <inlavb$q2o$1@news.onet.pl>
    <inm98h$ss6$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178235110022.unknown.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1302246271 7977 178.235.110.22 (8 Apr 2011 07:04:31 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Apr 2011 07:04:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.2.14) Gecko/20110223
    Lightning/1.0b2 Mnenhy/0.8.3 Thunderbird/3.1.8
    In-Reply-To: <inm98h$ss6$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:674287
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 08.04.2011 08:16, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    >> Lepiej równać w dół i wygenerować 29 poszkodowanych, bo jeden nie umie
    >> zrównać w górę z pomocą kolegów?
    > Ale tu nie ma równania, ani w górę ani w dół, jest tylko bzdurne
    > wymaganie zrobienia czegoś w konkretnym narzędziu, co w 99% na tym
    > poziomie nauczania nie ma uzasadnienia.

    A nie, tego nie ustaliliśmy, bo Pieniacz zniknął. Więc roboczo w dalszej
    dyskusji przyjęliśmy oczywiście sensowność takiego działania dla poziomu
    nauczania. Jeżeli jest to nieuzasadnione niczym, to owszem, nie ma o
    czym dyskutować i całość sprawy się zamyka.

    Ja dyskutuję sytuację, gdy jest uzasadnione i rezygnacja ciągnie poziom
    w dół.
    Bo jeśli jest to tylko fanaberia uczyciela, to oczywiście nie ma sprawy.

    >> Przykładowo: Jakiś biznesman z bożej łaski powie, że nie ma komputerów w
    >> firmie, bo go nie stać, a zatrudnia np. 10 pracowników i nie będzie
    >> korzystał z Płatnika, bo tak....
    >> Jest obowiązkowe, co nie znaczy, że ZUS mu kupi komputer.
    > W zasadzie tak powinno w tym przypadku być, bo zabezpieczenia prokom
    > zrobił idiotyczne, tzn poprzez nieujawnianie specyfikacji dokumentu i
    > połączenia.

    Protokół jest znany, specyfikacje dokumentów były znane od zawsze i
    udokumentowane przez ZUS.

    > Jest to zazwyczaj upierdliwe, bo np kupując program do
    > obsługi finansów firmy, moduł podobny do płacznika mógłby być jako dodatek.

    Ale nie jest, bo żaden z producentów nie chce zaryzykować ani nie chce
    ponosić tych nakładów.

    Nie ma to jednak żadnego związku z moim przykładem.



    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
    ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
    aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1