  • Data: 2006-12-13 14:07:24
    Temat: Re: Nauczyciel akademicki a urlop
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek Borys" <p...@m...ids.pl> wrote in message
    news:elosib$b88$1@polsl.pl...
    > Witam,
    >
    > Mam pewien problem z ustawa o szkolnictwie wyzszym.
    > Mamy tam artykul 133, regulujacy kwestie urlopu wypoczynkowego.
    > Ja jestem osoba, ktora pracowala na uczelni poprzednie 3 lata jako
    > doktorant (nie jest to umowa o prace),

    czyli to sie nie liczy

    a nastepnie zostalem we wrzesniu
    > tego roku przyjety na stanowisko asystenta.
    > Teraz w kadrach twierdza, ze nie mam prawa do urlopu do konca czerwca
    > 2007.

    i dobrze twierdzą. Bo twoj pierwszy urlop będzie w czerwcu 2007 i do tego
    czasu go po prostu nie masz.
    Ale za to w czerwcu dostaniesz cały urlop.

    Inna sytuacja jest wówczas gdyby ktos był zatrudniony nie po wakacjach, ale
    przed. Np. w lutym 2007.
    Wówczas tak samo jak ty urlop należy mu sie w czerwcu 2007, ale w
    przeciwieństwie do ciebie dostanie go tylko cześć.