    From: witek <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nasza klasa i zgoda na wykorzystanie fotografii
    Date: Sat, 13 Nov 2010 03:13:32 -0600

    On 11/13/2010 1:38 AM, Palik wrote:

    > Piszesz jakbyś był z brygad NK.
    > NK opuściłem nie"z przebiegłości"...
    > Ale nikt nigdy nie będzie mi groził w momencie kiedy nabijam mu kasę. A
    > jako groźbę potraktowałem komunikat NK ,że jeśli natychmiast nie wyrażę
    > zgody na odstąpienie praw do swoich materiałów to likwidują mi konto
    > które miałem kilka lat.
    > To obciach jakich mało.. I komunikat potraktowałem jako potworny
    > szantaż,potwarz i hańbę..
    > Więc nie sugeruj, że chiałem być cwany i opuściułem żałosną NK.
    > Facebook jakoś nie grozi mi i nie ośmiesza do tej pory...A jestem
> [...]
    tam ci nei musza grozić, tam zostałeś gołodupcem od razu na dzień dobry,
    wiec grozić ci nie ma potrzeby.

    spróbuj z facebook usunać zdjęcie.
    wgraj zdjecie, zapisz do niego link, ale znajdz taki, ktory konczy sie .jpg
    usun zdjecie, a potem zapamietany link wrzuc sobie do przeglądarki.

    i co? ciągle działa? dziwne nie, przecież skasowałeś.

    prawa do zdjecia przekazałeś wgrywając je, więc teraz możesz sobie co
    najwyżej powrzeszczec do lustra.